Продавець MioBambino розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
433 відгуків
+380 (97) 424-98-78
+380 (93) 396-16-83
м. Вільногірськ. вул. Центральна 55-57, Дніпро, Україна
MioBambino
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВартість доставки згідно тарифів перевізників.
  • УкрпоштаВартість доставки згідно тарифів перевізників.
  • СамовивізТочка видачі (самовивезення) знаходиться за адресою: Дніпропетровська обл., м. Вільногірськ, вул. Центральна, 55-57 магазин "Miobambino"
  • Meest ПОШТАВартість доставки згідно тарифів перевізників.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаВідправка товару з післяплатою здійснюється тільки за умови передоплати мінімум 15% від вартості товару, але не менше 120 грн. В окремих випадках відправка можлива лише за 100% передоплати.
  • Оплата на рахунокФОП Саніна Тетяна Олександрівна Код одержувача: 3040906947 Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA513052990000026002050577540 Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»
  • ГотівкоюМожлива тільки при самовивозі або доставці кур'єром
  • Оплата за реквізитами- на карту Приватбанку - на рахунок ФОП
  • Післяплата "Нова Пошта"Відправка товару з післяплатою здійснюється тільки за умови передоплати не менше 120 грн. В окремих випадках відправка можлива лише за 100% передоплати.

Гарантія:

Відповідно до Статиї 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін або повернення товару проводиться впродовж 14 днів

Обмін товару:
1. Зв'язатися з нашим менеджером.
2. Виправте товар за адресою та на ім'я, які були вказані в оформленні під час отримання замовлення. Надсилання має бути здійснене завдяки вашому рахуванню й без вказівки зворотної доставки.
3. Повідомте менеджеру номерянка посилки.
4. Заміна висилається вам упродовж двох робочих днів після отримання нами посилки.
ВАЖНО! Пересилки з обміну в обидві сторони оплачує покупець.

Повернення товару:
1. Відправте товар за адресою та на ім'я, які були вказані в дев'яті під час отримання замовлення. Надсилання має бути здійснене завдяки вашому рахуванню й без вказівки зворотної доставки.
2. Повідомте менеджеру номерянка посилки та банківські реквізити рахунки для повернення грошей.
3. Гроші будуть перераховані вам
ВАЖНО! Під час повернення грошей ми можемо вирахувати з суми комісію банку за переклад вам засобів

 Способи доставки:

  1. Самовивіз (якщо товар знаходиться на потрібному Вам складі в потрібному місті)
  2. Нова пошта
  3. Укрпошта 
  4. МистЭкспрес
Способи оплати
  1. Готівкою (при самовивозі)Самовивіз обговорюєте з менеджером
  2. Переказ на карту ПриватБанк, (номер картки відправляємо по смс при замовленні)
  3. Накладений платіж оплата на поштіПри отриманні на пошті. Увага !!! За отримання товару та відправку грошей платить клієнт
Додаткова інформація про доставку та оплату:
 
Доставка здійснюється на протязі 3-х робочих днів з моменту оплати.
Обмін і повернення проводиться лише в тому випадку, якщо посилка не була забрана з поштового відділення (клієнт має право розкрити посилку на поштовому відділенні та оглянути і примірити товар, у разі якщо товар підходить клієнт забирає посилку), якщо ж клієнт забрав свою посилку з відділення, то обмін або повернення проводиться не буде.
Відправка відбувається з понеділка по п'ятницю - щодня, деякі групи товарів і відправляємо в суботу!
Регіони доставки:
  • Україна, всі регіони

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner